Mar 21, 2009

Atlas de mitocanie urbana

Campanie mishto initziata de Propaganda si Radio Guerrilla. Contzine descrieri complete ale speciilor: mitocanul de birou, baiatul de bani gata, pitipoanca de companie, cocalarul de trafic, badaranul de cinematograf si taranul de mall.

4 comments:

Claudiu said...

Absolut geniala campania Guerillei...ma distreaza faptul ca s-a apelat la vocea doamnei Cornelia Radulescu pentru a descrie aceste adevarate specimene. Hilarious.

adina said...

De cateva zile incercam sa imi amintesc cui ii apartine vocea asta, care in mintea mea (si nu numai, probabil) e lipita pe veci de Teleenciclopedia - mersi ca mi-ai amintit :)
Si da, de acord ca unul din punctele foarte tari ale campaniei e ca imita cu atata aparenta acuratetze (dar evidente intentii bascalioase :)) discursul tip "enciclopedic"...

albeenah said...

desi iti zice "ad's blog" n-am vazut prea mutle ad-uri pe aici pe la tine...ma bucur ca ai inceput sa scrii despre ele.Campania asta la guerilla e f misto...sper sa ajunga s-o citeasca si toate speciile vizate acolo nu doar cele "victimizate" de ele :) Guerilla e oricum f pe faza cu tot ce inseamna miscarile sociale...de fapt initiaza astfel de miscari prin Bucuresti si asta mi se pare cel mai cel.bravo si la mai mare..ca are de unde ;)

anti said...

"Eterna si fascinanta Romanie" vazuta prin ochii modestiei omului de rand. Pentru ce? Cocalaru si pitzipoanca citesc doar cancan si clik ,,, asa ca... in zadar toate acestea atata vreme cat parvenitul e 'tip tare' si cotzofana ce il insoteste e 'cool' , la fel cum IQ lor nu depaseste 75 si numarul claselor de scoala 12 . Asta e , vb lu Badea ... ' Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul. '