May 8, 2012

The Samaritan

Nu știu alții cum sunt, dar eu, când mă pune cineva să fac un top 10 al filmelor favorite din toate timpurile, musai includ acolo Pulp Fiction. Și când mă pune să fac un top 10 al rolurilor favorite, nu pot să nu-l pun pe cel al lui Samuel L. Jackson din antenumita năzbâtie tarantinescă. Genialul hitmen-profet, cu prelegerile lui nesfârșite, reluate și pastișate în diverse variante, cum ar fi asta recentă de mai jos (pe care, recunosc, mă regăsesc adesea exersând-o mental).


Deci, da, am o slăbiciune confesată pentru domnul Samuel L. Și cu toate astea, nu pot să nu vă spun că ultimul lui film e un eșec cam pe toate planurile. The Samaritan n-are nici story credibil, nici dialoguri altfel decât banale, nici cadre geniale. Ok, are o actriță cu lipici alături de Samuel L. Jackson, însă am senzația că ea poate oferi mult mai mult decât ce îi permite acest film să ofere. Pe scurt, The Samaritan e previzibil, plicticos, comun. Action movie de duzină. 


No comments: